YAMAHA ATV FAHRZEUGE – SEITE FÜR SEITE – FREIZEIT – YXZ1000R / SE
Opis
Agresivna Yamaha YXZ1000R koju pogoni 3-cilindrični agregat od 998 ccm velikog okretnog momenta opremljena je zaštitnim visokotehnološkim okvirom s ovjesom dugog hoda i disk kočnicama, što ju čini vrhunskim i čisto sportskim modelom SxS. Uđite u kokpit u stilu lovačkog zrakoplova, smjestite se u ergonomsko duboko sjedalo i pripremite za supersportsko ubrzanje, upravljanje najbolje u klasi i mogućnosti kojima možete pokoriti svaki teren. YXZ1000R koji mijenja pravila igre i posebno izdanje za 60. obljetnicu spremni su vas odvesti na novu razinu. Supersportski modeli SxS zahvaljujući naprednim specifikacijama i zapanjujućim performansama zauvijek će preobraziti svijet terenske vožnje.
Naši konstruktori su, koristeći bogato naslijeđe sportskih performansi koje su ugrađene u Yamahin rasni DNK, iz temelja razvili klasu terenskih vozila koja u svijet SxS unose čisto sportsku zabavu. Odmaknuvši se od uobičajenog razmišljanja, Yamahini inženjeri osmislili su novi i inovativni 3-cilindrični agregat i ručni mjenjač, ugradili ih u posve novi zaštitni okvir te opremili u klasinajnaprednijim sustavom ovjesa dugog hoda. Upotpunjen s pogonom On-Command®, ergonomskim kokpitom u stilu lovačkog zrakoplova, dubokim sjedalima te agresivnim izgledom, YXZ1000R pruža neusporedive performanse.
3-cilindrični agregat visokih performansi
Budući da je oblikovan i izrađen kao sportsko terensko vozilo, YXZ1000R predstavlja potpuno novu razinu performansi agregata klase supersport. DOHC agregat od 998 ccm sa iznimno kompaktnim rasporedom 3 cilindra osigurava zapanjujuće ubrzanje sve do crvene crte i uzbudljivih 10.500 o/min te stvara potpuno novu klasu u svijetu SxS.
S elektroničkim ubrizgavanjem goriva (EFI)
Trostruki sustav ubrizgavanja goriva s tijelima promjera 41mm napaja agregat putem novih injektora s 4 otvora. Trenutni odziv gasa osigurava snagu kada ju želite i čini vožnju uzbudljivijom.
Sekvencijalni mjenjač s 5 brzina
Ručni mjenjač s 5 brzina i hodom unatrag upotpunjuje visoke performanse agregata. Sekvencijalna izmjena brzina kao u reli vozilima omogućava iznimno brzu izmjenu i zapanjujuće ubrzanje te vam omogućava korištenje snage i okretnog momenta po želji – a izdržljivi pogonski sklop snagu na kotače prenosi uz minimalne gubitke.
Sportski okvir
Lagani i kompaktni okvir od čeličnih cijevi optimalnih je dimenzija koje omogućuju u klasi najbolje upravljačke performanse i iznimnu izdržljivost. Zaštitni sustav iznad glave sa zaštitom od sunca ugrađuje se standardno, a njegova cjevasta struktura osigurava visoke razine sigurnosti uz dobru vidljivost za vozača i suputnika.
Agresivan dizajn
Karoserija zahvaljujući prednjem kraju oblikovanom po uzoru na morskog psa, masivnim amortizerima Fox Podium RC2 koji strše kroz poklopac motornog prostora te niskim prednjim i podignutim stražnjim kraju izgleda agresivno i opasno. Niski prednji kraj također putniku i vama omogućava odličnu preglednost terena ispred stroja kako biste krenuli gdje poželite i uživali u vrhunskom doživljaju terenske vožnje.
Najmoderniji sustav ovjesa
Amortizeri s izdvojenim spremnicima Fox Podium RC2 od 2,5” prednjim kotačima omogućuju veliki hod od 406 mm, a stražnjima hod od 432 mm za u klasi najbolju kvalitetu vožnje i upravljačke performanse. Zahvaljujući u potpunosti podesivom predopterećenju opruge, povratu i kompresiji amortizera pri visokim/niskim brzinama ovaj je sustav moguće podesiti za savladavanje praktično svake situacije.
Oprema :
Detalji:
– Prvi potpuno sportski UTV
– Agresivni i radikalni dizajn
– Iznimne performanse agregata i okvira
– U klasi prvi 3-cilindrični DOHC agregat od 998 ccm
– Najveće ubrzanje i vršna brzina u klasi
– Sekvencijalni prijenos s 5 brzina iz reli utrka
– On-Command® 2WD/4WD/4WD sa zaključavanjem diferencijala
– Lagani i pokretni sportski okvir
– Fox Podium amortizeri iznimno dugog hoda
– Yamahin električni servo upravljač (EPS)
– Kokpit u stilu lovačkog zrakoplova s automobilskom instrumentnom pločom
– Zaštitni sustav iznad glave i zaštita od sunca
Više informacija
Tip agregata: | Tri cilindra, hlađenje tekućinom, 4-takta, DOHC, 4-ventila |
Zapremina: | 998 ccm |
Promjer x hod: | 80.0 mm x 66.2 mm |
Podmazivanje: | Suhi karter |
Napajanje gorivom: | Triple Mikuni 41 mm |
Sustav paljenja: | TCI |
Sustav pokretanja: | Električno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 5-brzinski |
Pogon: | On-Command 2WD, 4WD, 4WD sa zaključavanjem diferencijala |
Spremnik za gorivo: | 34.0 lit |
Sustav prednjeg ovjesa: | Independent double wishbone with Anti-Sway bar, 412 mm wheel travel |
Sustav stražnjeg ovjesa: | Independent double wishbone with Anti-Sway bar, 432 mm wheel travel |
Prednja kočnica: | Dvostruki hidraulični disk |
Stražnja kočnica: | Dvostruki hidraulični disk, Parkirna kočnica montirana na osovini |
Prednja guma: | Maxxis MU09, AT27x9.00R-14 |
Stražnja guma: | Maxxis MU09, AT27x9.00R-14 |
Ukupna dužina: | 3.121 mm |
Ukupna širina: | 1.626 mm |
Ukupna visina: | 1.834 mm |
Međuosovinski razmak: | 2.300 mm |
Min. udaljenost od tla: | 330 mm |
Tovarni prostor (kg): | 136 |